wtorek, 20 sierpnia 2024

Chris Columbus & Ned Vizzini "Dom tajemnic. Starcie potworów"


I tak postanowiłem kontynuować wątek "Domu tajemnic" spędzając mile czas nad Oceanem Atlantyckim w Caleta De Fuste. Skoro tom pierwszy nierozerwalnie kojarzy mi się z morzem i piratami to stwierdziłem, że druga część idealnie nada się na moje wakacje na Fuerteventurze. 

Wichrowa Wiedźma nie odpuściła. I teraz ostro pognała trójkę rodzeństwa Walkerów. Tym razem mniej morsko; koloseum, monaster mnichów, atak nazi cyborgów.  Ale problemy te same, nowi bohaterowie mają podobne cechy co ci znani z poprzedniej części. Może Denver Kristoff tworzył postaci na jedno kopyto we wszystkich swoich opowieściach? Tego w sumie nie można mu zabronić. 

Rozbroił mnie motyw znany z "Gwiezdnych Wojen" ... Chyba teraz trudno o oryginalność. 


A tak to przygodówka pełną parą. Może na sto stron przed końcem robi się trochę nudno, ale ogółem zabawa na całego.

Gorąco polecam!